Клінтон Тауншип, Мічиган - 9 січня 2018 - Axalta Coating Systems (NYSE: AXTA), провідний світовий виробник рідких і порошкових покриттів, опублікувала свій 65-й звіт про популярність автомобільних кольорів в світі (Global Automotive Color Popularity Report), згідно з яким в 2017 році найбільш популярним серед покупців автомобілів знову став білий колір. Чорний посів друге місце з 16% переваг, в той час як сірий і сріблястий вже другий рік поспіль утримують третє місце з 11%.
У регіональному контексті в звіті були відзначені наступні тенденції:
В світі. При глобальне лідерство білого кольору була відзначена тенденція зростання популярності перламутрових кольорів для автомобілів преміального сегмента. Частка білих перламутрових відтінків зросла в 2017 році на 4%.
Африка. Частка сірого кольору тут виросла на 3%, досягнувши 11%.
Азія. Білий колір в азіатських країнах також є домінуючим кольором - 52% автомобілів, проданих в регіоні, були білого кольору. У Китаї частка білих автомобілів склала 62%, це більше, ніж де-небудь ще в світі. Японські споживачі віддають перевагу білим перламутровим відтінкам - їх частка склала 28%.
Європа. З часткою в 20%, сірий колір тут більш популярний, ніж в будь-якому іншому регіоні планети.
Північна Америка. Все більшої популярності в Північній Америці набуває синій колір. Це найбільш помітно в компактному сегменті спортивних автомобілів, де його частка зросла на 6%, досягнувши 16%.
Росія. Частка кольору, що лідирує - білого - збільшилася з 28 до 32%, в той час як популярність сріблястого зросла на 3%.
Південна Америка. Популярність сірого кольору в цьому регіоні збільшилася з 8 до 11%.
«Білий як і раніше залишається найактуальнішим і найбільш продаваним кольором в світі, - зазначає глобальний менеджер по колірному маркетингу компанії Axalta Ненсі Локхарт. - Популярність білих перламутрових відтінків в 2017 році зросла на 4%, оскільки цей багатошаровий колір використовується у всіх сегментах і є найбільш популярним кольором в Японії. В цілому, світлі і яскраві кольори продовжують зміцнювати свої позиції - виріс інтерес до світло-сірих, а також світлих і помірних відтінків синього ».
Опублікований щорічно з 1953 року звіт про глобальну популярність автомобільних кольорів компанії Axalta - це найстаріше і найбільш повне дослідження колірних переваг споживачів для автомобільної промисловості. Він створюється колірними експертами компанії Axalta по всьому світу, щоб забезпечити автовиробників найповнішими і свіжими даними про переваги споживачів і, таким чином, допомогти їм приймати правильні колірні рішення.
«Кольорові переваги покупців автомобілів з часом еволюціонують, - каже дизайнер заводських автомобільних кольорів компанії Axalta в регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) Елку Диркс. - Останнім часом все більш популярним стає синій в різних варіаціях - від інтенсивних, насичених відтінків до світлих металіків. Сірий також набуває все більшої популярності і є наступним по перевагах споживачів нейтральним кольором ».
«Білий - неперевершений лідер, але все далеко не так просто, - каже дизайнер заводських автомобільних кольорів представництва Axalta в Китаї Анни Ю. - Клієнти Axalta цінують наш звіт, оскільки в ньому відображається інформація навіть про ледь помітних тенденціях. Наприклад, покупці автомобілів в Індії вважають за краще сріблястий колір більше, ніж де-небудь ще. Тут його частка становить 30%. Найбільше білих автомобілів в світі виробляється в Китаї, з яких 47% становлять неефектно білі кольори, а 15% - перламутрові відтінки білого.
«Щорічні колірні ініціативи Axalta, які включають в себе звіт про популярність автомобільних кольорів, щорічну колекцію квітів і автомобільний колір року, становлять великий інтерес для автовиробників, які використовують ці дані для розвитку і інновацій, - каже Ненсі Локхарт. - Крім того, Axalta володіє більш, ніж 150-річним досвідом у сфері колірних рішень і міжнародною командою дизайнерів і вчених, робота яких спрямована на інтеграцію технологій та дизайну ».