Повернення якісного товару
Згідно законодавства України, Покупці, які придбали товар на сайті Інтернет-магазину «Svydis Україна» (далі продавець) має право, без вказівки причини, протягом 14 календарних днів з дня оформлення покупки, повернути товар Продавцеві, якщо такий факт не порушує законодавство України про захист прав споживачів (бажаючи ознайомитися з законом, натисніть тут ). Повернення здійснюється, за умови доставки раніше придбаного товару покупцем за свій рахунок за адресою 04080, Київ вул. В. Хвойки, 21, оф.202.
Продавець приймає товар тільки в неушкоджених оригінальній упаковці і у відповідній комплектації. Під час повернення товару Покупець повинен надати продавцю накладну на придбання даного товару або інший документ, що підтверджує факт його покупки. На фарбувальні матеріали з пошкодженої металевою упаковкою, без комплектуючих частин (якщо купівля відбувалася в комплекті з затверджувачем і розчинником) і фарби, підібраною за кодом, умови повернення не поширюються.
Оглянувши і оцінивши товар, що повертається, Продавець зобов'язується повернути грошові кошти на рахунок покупця протягом 10 календарних днів.
Повернення бракованого товару або в неповній комплектації.
Покупець, який бажає оскаржити бракований або товар в неповній комплектації, може вислати претензію на електронну адресу svydis@svydis.com.ua або звернутися до обслуговуючого менеджера.
В цьому випадку Покупець зобов'язаний надати таку інформацію:
1. Номер електронного замовлення та копію документа, що підтверджує придбання товару;
2. Дату і спосіб доставки товару;
3. Опис браку або порушення комплектації і фото товару;
Термін розгляду скарги Продавцем і відшкодування збитку 1-3 дні.
Гарантійне і післягарантійне обслуговування інструменту та обладнання.
Покупець, який бажає звернутися з приводу гарантійного або післягарантійного обслуговування придбаних товарів, може вислати заявку на електронну адресу svydis@svydis.com.ua або звернутися до обслуговуючого менеджера.
У цьому випадку покупець зобов'язаний надати таку інформацію:
1. Копію документа, що підтверджує придбання товару;
2. Опис несправності і обставини поломки;
3. Вказати адресу дислокації товару, в разі якщо придбаний товар стаціонарний;
4. Інформувати, як і коли товар буде доставлений для гарантійного обслуговування за адресою 04080, Київ вул. В. Хвойки, 21, оф.202 і доставити його;
Час реакції Продавця на звернення 24 години починаючи від моменту доставки товару для гарантійного обслуговування за адресою Продавця.
Продавець повинен усунути недоліки товару протягом 14 днів з моменту пред'явлення вимоги Покупцем. Зазначений строк може бути збільшений за згодою сторін. У разі якщо для усунення поломки потрібні запасні частини, термін гарантійного обслуговування продовжується на час доставки запасної частини.
Сервісне обслуговування по гарантії не проводиться:
- Після закінчення терміну гарантійного обслуговування;
- При спробі самостійного ремонту інструменту;
- При механічному пошкодженні інструменту;
- При наявності всередині інструменту сторонніх предметів (пил, стружка та інші забруднення);
- У разі перевантаження або заклинювання електроінструменту (одночасний вихід з ладу якоря і статора);
- При природному зносі деталей, викликаним інтенсивним використанням інструменту;
- При наявності слідів пошкоджень спричинених вогнем або агресивною рідиною, при наявності іржі всередині або зовні інструменту;
- При неналежній експлуатації інструменту (з порушенням інструкції по експлуатації);
- При використанні з інструментом аксесуарів, які не рекомендовані виробником;
- Гарантія не поширюється на змінні деталі (акумулятори, ріжучі диски, полірувальні круги і диски, елементи їх кріплення і т.д.), та швидкозношувані частини (вугільні щітки, гумові ущільнювачі, фільтри, підшипники сальники і т.д.), а також на кабелі електроживлення.
Порядок оформлення претензій
Всі претензії приймаються в письмовому вигляді на електронну адресу svydis@svydis.com.ua .